دانلود فایل اصول بازاريابي شرکت سوني

معرفی محصول:

پروژه بازاریابی در شرکت سونی که در اختیار شما قرار می گیرد، شامل دو فایل word و pdf می باشد و در 61 صفحه گردآوری شده است.

منابع مورد استفاده برای این پروژه شامل:

1- ترجمه از سایت های اصلی شرکت سونی
2- اصول بازاریابی پدیدآورنده: گری آرمسترانگ، فیلیپ کاتلر، علی پارساییان (مترجم)
3- استراتژی های بازاریابی: 22 قانون تغییرناپذیری مدیریت بازاریابی پدیدآورنده: جک تروت، آل ریس، سهراب خلیلی شورینی (مترجم)
4- جزوه ی درسی استاد روستایی- نیمسال دوم- سال تحصیلی 93_ 92 گروه مهندسی صنایع  - دانشگاه سراسری سمنان
5- روزنامههمشهريسهشنبه7مرداد1382 - ساليازدهم - شماره 3121
6- فصلنامه علمی تخصصی گروه مدیریت دانشگاه امام رضا ( علیه السلام) شماره پنجم زمستان 87

و فهرست مطالب موجود در آن بدین صورت می باشد:

- معرفی سازمان، تاریخچه و چشم انداز

- چارت سازمانی

- فرآیند بازاریابی سازمان

- بازار هدف و نحوه شناساین

- استراتژی ها و برنامه شرکت

- آمیخته بازاریابی

- ارتباط با مشتری

- تاثیر سیاست ها بر عملکرد سازمان

- نتیجه گیری و پیشنهادات

در این پروژه سعی بر آن بوده است که کامل ترین پروژه در این زمینه ارائه گردد.


تذکر:
شرط استفاده از این پروژه آن است که به عنوان نمونه ی آموزشی استفاده کرده و از تحویل مستقیم به اساتید و به عنوان تمرین های دانشجویی خودداری کنید.

 



اصول بازاريابي شرکت سوني      اصول بازاريابي شرکت سوني      اصول بازاريابي شرکت سوني

 

دانلود

 

کلمات کلیدی: شرکت سونی ،اصول بازاریابی ،بازاریابی ،دانلود پروژه درس اصول بازاریابی ،دانلود پروژه بازاریابی ،آمیخته بازاریابی ،پروژه بازاریابی و فروش ،دانلود پروژه شرکت سونی ،شرکت سونی

 

ارسال دیدگاه

wave
کد امنیتی رفرش

مطالب مرتبط

پروژه قالب گیری بادی درس نصب و تعمیر و نگهداری - مهندسی مکانیک⭐️
وسایل اندازه گیری نوری(تختی سنج ها و اینترفرومترها)⭐️
نرم افزار عابر بانک ملی ایران با برنامه ویژوال بیسیک

مجموعه مقالات و پروژه های جدید اینترنت

  • چهارشنبه 14 خرداد 1399
  • 965 بازدید
مجموعه مقالات و پروژه های جدید اینترنت
پکیج دانلودی آموزش حسابداری ویژه بازار کار
ESC را فشار دهید تا بسته شود