دانلود پروژه اصول بازاریابی شرکت سونی

پروژه بازاریابی در شرکت سونی که در اختیار شما قرار می گیرد، شامل دو فایل word و pdf می باشد و در 61 صفحه گردآوری شده است. منابع مورد استفاده برای این پروژه شامل:

1- ترجمه از سایت های اصلی شرکت سونی
2- اصول بازاریابی پدیدآورنده: گری آرمسترانگ، فیلیپ کاتلر، علی پارساییان (مترجم)
3- استراتژی های بازاریابی: 22 قانون تغییرناپذیری مدیریت بازاریابی پدیدآورنده: جک تروت، آل ریس، سهراب خلیلی شورینی (مترجم)
4- جزوه ی درسی استاد روستایی- نیمسال دوم- سال تحصیلی 93_ 92 گروه مهندسی صنایع  - دانشگاه سراسری سمنان
5- روزنامه همشهري سه شنبه7مرداد1382 - سال يازدهم - شماره 3121
6- فصلنامه علمی تخصصی گروه مدیریت دانشگاه امام رضا ( علیه السلام) شماره پنجم زمستان 87

و فهرست مطالب موجود در آن بدین صورت می باشد:

- معرفی سازمان، تاریخچه و چشم انداز

- چارت سازمانی

- فرآیند بازاریابی سازمان

- بازار هدف و نحوه شناساین

- استراتژی ها و برنامه شرکت

- آمیخته بازاریابی

- ارتباط با مشتری

- تاثیر سیاست ها بر عملکرد سازمان

- نتیجه گیری و پیشنهادات

در این پروژه سعی بر آن بوده است که کامل ترین پروژه در این زمینه ارائه گردد.

 

سفارش محصول                سوال از فروشنده

ارسال دیدگاه

wave
کد امنیتی رفرش

مطالب مرتبط

پروژه قالب گیری بادی درس نصب و تعمیر و نگهداری - مهندسی مکانیک⭐️
وسایل اندازه گیری نوری(تختی سنج ها و اینترفرومترها)⭐️
نرم افزار عابر بانک ملی ایران با برنامه ویژوال بیسیک

مجموعه مقالات و پروژه های جدید اینترنت

  • چهارشنبه 14 خرداد 1399
  • 963 بازدید
مجموعه مقالات و پروژه های جدید اینترنت
پکیج دانلودی آموزش حسابداری ویژه بازار کار
ESC را فشار دهید تا بسته شود