به بررسی تاثیر شیوه حل مسئله بر یادگیری خلاق درس ریاضی بود .برای تجزیه تحلیل داده ها از نرم افزار 19spss استفاده شده و از t مستقل و همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده شد.
با توجه به مباني نظري وپيشينه مطالعاتي نتايج حاصل از اجراي اين آزمايش چند يافته اساسي را آشکار ساخت.
1.بین سبک حل مسئله و سبک جنبشی رابطه معناداری وجود دارد.
2.بین حل مسئله وسبک جنبشی – حرکتی رابطه معناداری می شود
3.بین حل مسئله وسبک شنیداری رابطه معناداری وجود دارد.
4.بین حل مسئله وسبک خواندنی ونوشتنی رابطه معناداری وجود دارد.
5. بین حل مسئله وسبک یادگیری رابطه معناداری وجود دارد.