به بررسی اثربخشی آموزش مهارت های حل مسئله بر هویت دانش آموزان پرداخته شد روش تحقیق استفاده شده درتحقیق حاضر ازنوع همبستگی است جامعه مورد مطالعه درتحقیق حاضر عبارتند از دانش آموزان ترم تابستان کانون پرورش فکری کودکان کوی 13 آبان شهرتهران . باتوجه به جامعه مورد مطالعه وبرآورد حجم نمونه درحدود50نفراست که با استفاده از جدول دمورگان برای گروه های همبسته استفاده شده است . که آزمون هویت من با استفاده از آزمون های تیتک نمونهای فرضیههای پژوهش مورد بررسی قرارگرفت.
که نتایج ذیل را در بر داشت:
با توجه به نتایج ثبت شده مشخص میگردد که متغیر هویت شخصی این تحقیق به طور کلی در بازه 1 الی 6 دارای مقدار میانگین 50/4 بوده وبر این اساس میزان هویت شخصی بالاتر از مقدار متوسط را گزارش نموده اند.
برای خرید و دریافت پایان نامه زیر گزینه دانلود در پایین فشار دهید بعد پر کردن مشخصات خود و واریز مبلغ از طریق درگاه آنلاین فایل در اختیار شما قرار خواهد گرفت با تشکر.