معرفی محصول:
محتویات بانک اطلاعات فروشندگان گل کشور:
این مجموعه به صورت یک فایل پی دی اف 222 صفحه ای می باشد که اطلاعات به تفکیک استان و شهر (بر اساس حروف الفبا) مرتب شده اند.
این فایل، حدود 2202 واحد صنفی را شامل می شود. که در هر سطر، نام واحد صنفی - نام مدیر - تلفن - استان - شهر - آدرس نوشته شده است.
آدرس و شماره تلفن ثابت صنف فروشندگان گل کشور به تفکیک شهر و استان موبایل برخی ار فروشندگان عنوان فروشگاه نام فروشنده نوع فایل : PDF
اگر فروشنده عمده گل کشور هستید.
اگر بازاریاب عمده محصولات گلفروشی کشور هستید.
اگر به فروش بیشتر فکر میکنید.
بازاریابی تلفنی بهترین روش برای فروش محصولات میباشد.
با دریافت این گنجینه تجارت خود را متحول کنید.
کسب و کار خود را متحول کنید
10 نکته کاربردی درباره بازاریابی تلفنی
1- سعی کنید شاد بودن را در صدایتان منعکس کنید.
2- نباید مشتری را معطل بگذارید.
3- در مواقع مهم بهتر است ایستاده صحبت کنید.
4- به منشی ها خیلی احترام بگذارید.
5- گفتگو کنید و متکلم وحده نباشید.
6- گوشی تلفن را درست در دست بگیرید.
7- یادداشت برداری کنید.
8- از زبان بدن در پشت تلفن استفاده کنید.
9- همیشه بعد از مشتری گوشی را بگذارید.
10- واژه |سلام| به کار ببرید و از گفتن |الو| حتی الامکان خودداری کنید.
محتویات بانک اطلاعات فروشندگان گل کشور:
این مجموعه به صورت یک فایل پی دی اف 222 صفحه ای می باشد که اطلاعات به تفکیک استان و شهر (بر اساس حروف الفبا) مرتب شده اند.
این فایل، حدود 2202 واحد صنفی را شامل می شود. که در هر سطر، نام واحد صنفی - نام مدیر - تلفن - استان - شهر - آدرس نوشته شده است.
آدرس و شماره تلفن ثابت صنف فروشندگان گل کشور به تفکیک شهر و استان موبایل برخی ار فروشندگان عنوان فروشگاه نام فروشنده نوع فایل : PDF
اگر فروشنده عمده گل کشور هستید.
اگر بازاریاب عمده محصولات گلفروشی کشور هستید.
اگر به فروش بیشتر فکر میکنید.
بازاریابی تلفنی بهترین روش برای فروش محصولات میباشد.
با دریافت این گنجینه تجارت خود را متحول کنید.
کسب و کار خود را متحول کنید
10 نکته کاربردی درباره بازاریابی تلفنی
1- سعی کنید شاد بودن را در صدایتان منعکس کنید.
2- نباید مشتری را معطل بگذارید.
3- در مواقع مهم بهتر است ایستاده صحبت کنید.
4- به منشی ها خیلی احترام بگذارید.
5- گفتگو کنید و متکلم وحده نباشید.
6- گوشی تلفن را درست در دست بگیرید.
7- یادداشت برداری کنید.
8- از زبان بدن در پشت تلفن استفاده کنید.
9- همیشه بعد از مشتری گوشی را بگذارید.
10- واژه |سلام| به کار ببرید و از گفتن |الو| حتی الامکان خودداری کنید.



![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
لطفا برای دانلود این محصول، لینک زیر را کلیک کنید. پس از آن می توانید ثبت سفارش کرده و به صورت آنلاین مبلغ را پرداخت نمایید و بلافاصله محصول را دانلود کنید.