پروژه مقایسه روش حل مسئله بین دانشجویان دختر در رشته ی روان شناسی و فیزیک


مقایسه روش حل مسئله بین دانشجویان دختر در رشته ی روان شناسی و فیزیک

مقایسه روش حل مسئله بین دانشجویان دختر در رشته ی روان  شناسی و فیزیک


قیمت: 400,000 ریال

روش ارسال: دانلود فایل

حجم فایل: 0.31 مگابایت
خرید

معرفی محصول:

چکیده

آموزش بهینه حل مسائل بدساختار و پرورش توانایی تفکر و حل مسئله و برخورد موثر با چالش‌های فراروی دنیای واقعی را فراهم سازد، افزایش آگاهی و دانش از فرآیند حل مسائل بدساختار بطور عام و مسائل علوم اجتماعی بطور خاص می‌باشد(هاشمی کوچک سرایی ،1389). پژوهش حاضر به مقایسه ی روش حل مسئله بین دانشجویان دختر در رشته ی روان شناسی دانشگاه پیام نور و رشته ی فیزیک دانشگاه غیر انتفاعی پرداخته است .

نتايج آزمون t مستقل نشان مي دهد از آنجا که مقدار t به دست آمده  با درجه آزادی 98 ، در متغیر حل مسئله از مقدار t جدول بزرگتر  است و همچنین از آنجا که سطح معني داري به دست آمده 003/0 کوچکتر از سطح معني داري ملاک 01/0 است، بنابراين با 99 درصد اطمينان  مي توان گفت كه تفاوت مشاهده شده بين ميانگين نمرات حل مسئله در دو گروه دانشجویان رشته فیزیک و روانشناسی معني دار می باشد. همچنین مقایسه میانگین ها نشان می دهد که حل مسئله در دانشجویان رشته فیزیک بالاتر و بهتر از رشته روانشناسی می باشد. بنابراین فرضیه پژوهش در خصوص اختلاف معنی دار بین دو گروه تائید و فرض صفر رد می شود.

 

 

ارسال دیدگاه

wave
کد امنیتی رفرش

مطالب مرتبط

پروژه قالب گیری بادی درس نصب و تعمیر و نگهداری - مهندسی مکانیک⭐️
وسایل اندازه گیری نوری(تختی سنج ها و اینترفرومترها)⭐️
نرم افزار عابر بانک ملی ایران با برنامه ویژوال بیسیک

مجموعه مقالات و پروژه های جدید اینترنت

  • چهارشنبه 14 خرداد 1399
  • 965 بازدید
مجموعه مقالات و پروژه های جدید اینترنت
پکیج دانلودی آموزش حسابداری ویژه بازار کار
ESC را فشار دهید تا بسته شود