close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست
جایگاه تبلیغات شماجایگاه تبلیغات شما
دانلود بانک اطلاعات توليدي هاي باراني و کاپشن دوزي
loading...

فایل می|دانلود پایان نامه و پروژه|فروشگاه محصولات خانگی و اداری|بازاریابی|آگهی رایگان| fileme

خرید بانک اطلاعات توليدي هاي باراني و کاپشن دوزي,دانلود بانک اطلاعات توليدي هاي باراني و کاپشن دوزي,ایمیل ,ایمیل تبلیغاتی,ارسال ایمیل,ایمیل گروپ,یاهو گروپ,دانلو

دانلود بانک اطلاعات توليدي هاي باراني و کاپشن دوزي

فروشگاه fileme بازدید : 363 چهارشنبه 07 بهمن 1394 نظرات ()


بانک اطلاعات توليدي هاي باراني و کاپشن دوزي


بانک اطلاعات توليدي هاي باراني و کاپشن دوزي

قیمت: 300,000 ریال

روش ارسال: دانلود فایل

حجم فایل: 0.75 مگابایت
خرید

معرفی محصول:

محتویات ارزشمند این بانک اطلاعات شامل تمامی تولیدی های بارانی و کاپشن دوزی کشور می باشد. این مجموعه به صورت یک فایل پی دی اف 19 صفحه ای می باشد که اطلاعات به تفکیک استان و شهر (بر اساس حروف الفبا) مرتب شده اند.
این فایل، حدود 285 واحد صنفی را شامل می شود. که در هر سطر، نام واحد صنفی - نام مدیر - تلفن - استان - شهر - آدرس نوشته شده است.
آدرس و شماره تلفن ثابت صنف تولیدی های بارانی و کاپشن دوزی کشور به تفکیک شهر و استان موبایل برخی ار فروشندگان عنوان فروشگاه نام فروشنده نوع فایل : PDF صحت اطلاعات : 70% تا 75% بروزرسانی تا اردیبهشت سال 1393 میباشد.
این بانک اطلاعات ارزشمند اکنون در اختیار شماست و به آسانی می توانید آن را دانلود کنید و از طریق شماره تماس و آدرس های ذکر شده تبلیغات کنید.
با توجه به اینکه بازاریابهای زیادی در جمع آوری این اطلاعات همکاری کرده اند بنابراین آدرس ها و شماره تماس ها می توانند از مکانهای گوناگون و متنوعی استخراج شده باشند و برای ارسال تبلیغات تلفنی و ارسال اس ام اس  مناسب باشند.

با دانلود این مجموعه و استفاده تبلیغاتی مناسب از آن، مشتریهای خود را افزایش داده و شاهد بهبود کسب و کار خود باشید.
اگر فروشنده عمده بارانی و کاپشن کشور هستید.
اگر بازاریاب عمده بارانی و کاپشن کل کشور هستید.
اگر به فروش بیشتر فکر میکنید.
بازاریابی تلفنی بهترین روش برای فروش محصولات میباشد.
با دریافت این گنجینه تجارت خود را متحول کنید.
کسب و کار خود را متحول کنید
10 نکته کاربردی درباره بازاریابی تلفنی
1- سعی کنید شاد بودن را در صدایتان منعکس کنید.
2- نباید مشتری را معطل بگذارید.
3- در مواقع مهم بهتر است ایستاده صحبت کنید.
4- به منشی ها خیلی احترام بگذارید.
5- گفتگو کنید و متکلم وحده نباشید.
6- گوشی تلفن را درست در دست بگیرید.
7- یادداشت برداری کنید.
8- از زبان بدن در پشت تلفن استفاده کنید.
9- همیشه بعد از مشتری گوشی را بگذارید.
10- واژه |سلام| به کار ببرید و از گفتن |الو| حتی الامکان خودداری کنید

 

دانلود

محبوب کن - فیس نما شبکه اجتماعی ایران نگاه
محصولات مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
تبلیغات
پذیرش تبلیغات از طریق بخش تماس با ما
درباره فایل می
سلام / به فروشگاه دانشجویی خوش آمدید/ این فروشگاه بر گرفته از محصولات سایت های معتبر برای دانشجویان و مشتریان گرامی می باشد/
ورود به سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو محصولات
    آمار فروشگاه
  • کل مطالب : 845
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید هفته : 4,479
  • بازدید ماه : 21,096
  • بازدید سال : 347,119
  • بازدید کلی : 878,286