پایان نامه بررسی تاثیر نگرش معلم برارزشیابی توصیفی دانش آموزان قیمت: 35000 تومان ![]() چکیده
ارزشيابي توصيفي بدين معني است كه ما از نمره دادن و ايجاد رقابت در بين دانش آموزان پرهيز مي كنيم و اعتقادمان اين است كه ارزشيابي، ابزاري براي يادگيري است كه با آن در تعامل است يعني دانش آموزان بر اساس فعاليتهاي يادگيري كه انجام مي دهند مورد ارزيابي قرار مي گيرند.پژوهش حاضر به بررسی نگرش معلم نسبت به ارزشیابی توصیفی می پردازد .
برای انجم این پژوهش از ابزار پرسشنامه کیفیت زندگی در مدرسه (QOSL) که به بررسی کیفیت زندگی دانش آموزان در مدرسه از ابعاد مختلف (رضایت عمومی، عواطف منفی، رابطه با معلم، فرصت، پیشرفت، ماجراجویی، انسجام اجتماعی) می پردازد که در دو نوبت پیش آزمون و پس آزمون از دانش آموزان گرفته شد بدین صورت که نوبت اول معلم از ارزشیابی سنتی و در نوبت دوم از ارزشیابی توصیفی استفاده نمود میزان پیشرفت و عملکرد دانش آموز و تفاوت در دو نوبت آزمون گیری و میزان رضایتمندی معلم نسبت به ارزشیابی ها نگرش معلم رادر بردارد.
|
دانلود پایان نامه بررسی تاثیر نگرش معلم برارزشیابی توصیفی دانش آموزان

#دانلود پایان نامه بررسی تاثیر نگرش معلم برارزشیابی توصیفی دانش آموزان#دانلود pdf پایان نامه بررسی تاثیر نگرش معلم برارزشیابی توصیفی دانش آموزان#خرید پایان نامه بررسی تاثیر نگرش معلم برارزشیابی توصیفی دانش آموزان#pdf#http://fileme store.ir#تاثیر نگرش#معلم#ارزشیابی#، توصیف دانش آموزان#ارزشیابی توصیفی#نگرش#دانش آموز#پیش آزمون#پس آزمون#الگوهای جدید تدریس
ارسال دیدگاه
