پایان نامه بررسی اثر بخشی نقاشی بر پیشرفت درس فارسی دانش آموزان قیمت: 40000 تومان ![]() چکيده
نقاشي براي كودك فقط يك وسيله بيان براي تجزيه و تحليل، يا توضيح و تشريح موجودات و اشيا نيست بلكه در عين حال وسيله اي است براي بيان زندگي عاطفي او. هنگاميكه كودك نقاشي ميكشد حالت روحي و احساسات زمان حاضر و نيز احساسات و تحريكات ريشه دار و ژرف تر خود را بيان ميكند خطوط مخصوص شخصيتش را هويدا ميكند.
آزمون ترسيم آدمك گوديناف يكي از آسانترين عملي ترين و جهاني ترين آزمونهاي تصويري است اين آزمون بوسيله ي عده ي زيادي كد گذاري شده است كه مهمترين آنها خانم فلورانس گوديناف است كه در سال 1920 در ايالت نيوجرسي آمريكا روي چهار هزار كودك آنرا آزمايش كرد در فرانسه نيز دكتر فاي در اين زمينه كار كرده است.
بنابراین با توجه به تاثیری که نقاشی بر روحیه ی کودکان دارد در این پژوهش به بررسی تاثیر نقاشی بر پیشرفت درس فارسی پایه اول ابتدایی پرداخته شد که نتایج ذیل را در بر داشت:
طبق نتایج آماری همانطور كه ملاحظه گردید بيشترين نمرات بالای 15 مربوط به مربوط به زمانی است که دانش آموزان به کشیدن نقاشی پرداخته اند (37/677) و نمرات قبل از نقاشی 42/604 نسبت به بعد كمتر مي باشد.وبا توجه به نتایج آماری مشخص شد كه پراكندگي نمرات قبل از کشیدن نقاشی (42/604) كمتر از بعد از آن است و اين بدين معناست كه کشیدن نقاشی تاثیر فراوانی بر روحیه و افزایش نمرات دانش آموزان دارد.
برای خرید و دریافت پایان نامه زیر گزینه دانلود در پایین فشار دهید بعد پر کردن مشخصات خود و واریز مبلغ از طریق درگاه آنلاین فایل در اختیار شما قرار خواهد گرفت با تشکر. |
دانلود پایان نامه بررسی اثر بخشی نقاشی بر پیشرفت درس فارسی دانش آموزان

#دانلود پایان نامه بررسی اثر بخشی نقاشی بر پیشرفت درس فارسی دانش آموزان#پایان نامه بررسی اثر بخشی نقاشی بر پیشرفت درس فارسی دانش آموزان#خرید پایان نامه بررسی اثر بخشی نقاشی بر پیشرفت درس فارسی دانش آموزان#http://fileme store.ir#پایان نامه#خرید پایان نامه#نقاشی#پیشرفت#درس فارسی#دانش آموزان#سال اول#روانشناسی#مقالهروانشناسی#روانشناسی تربیتی#یادگیری بر بنیاد نظریهها
ارسال دیدگاه
