روش تحقیق بررسی میزان رضایتمندی معلمان نسبت به ارزشیابی توصیفی قیمت: 20000 تومان ![]()
چکیده
همخوانی و هماهنگی خانه و مدرسه در تربیت کودک او را در نیل به تماس و درک بهتر واقعیت و همچنین در تثبیت شخصیت یاری می دهد و در حالی که ناهمخوانی در فعالیت های خانه و مدرسه احتمالا به تعارض و حتی اضطراب رفتاری در کودک می انجامد . مدرسه باید والدین را در درک و شناخت فرزندانشان کمک کنند یکی از این اقدامات جلساتی است که با حضور والدین ، فرزندان و معلمان تشکیل می شود
این پژوهش به بررسی تاثیر اضطراب بر سلامت روان دانش آموزان سال چهارم ابتدایی منطقه 4 شهر کرج پرداخته می شود.ابزار پژوهش دو پرسشنامه ی رگه ی اضطراب اسپسبرگر و سلامت عمومی GHQ می باشد که برای نتایج حاصل پژوهش از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد.
|
دانلود pdf روش تحقیق بررسی میزان رضایتمندی معلمان نسبت به ارزشیابی توصیفی

#دانلود pdf روش تحقیق بررسی میزان رضایتمندی معلمان نسبت به ارزشیابی توصیفی#pdf روش تحقیق بررسی میزان رضایتمندی معلمان نسبت به ارزشیابی توصیفی#خرید فایل روش تحقیق بررسی میزان رضایتمندی معلمان نسبت به ارزشیابی توصیفی#روش تحقیق بررسی میزان رضایتمندی معلمان نسبت به ارزشیابی توصیفی#http://fileme store.ir#روش تحقیق#بررسی میزان رضایتمندی#معلمان#نسبت به ارزشیابی توصیفی#دانش آموزان#یادگیری#رضایت
ارسال دیدگاه
