دانلود pdf روش تحقیق بررسی رابطه ی بین خلاقیت و سبک یادگیری درس علوم

روش تحقیق بررسی رابطه ی بین خلاقیت و سبک یادگیری درس علوم

قیمت: 30000 تومان

مقدمه

 

   خلاقیت میلی ذاتی است که در وجود انسان به ودیعه نهاده شده و انسان مظهر خلاقیت الهی است (مطهری، 1372) . تحولات پرشتاب جهانی در عرصه علم و صنعت، جوامع بشری را بر آن داشته تا با نگرشی جدید به دارایی های غیر عینی، در صدد افزایش توانایی هایی خود برای همگامی با این تغییرات باشد. در حقیقت سکون و بی حرکتی در دنیای متغیر امروز چه برای یک سازمان و چه برای یک کشور در هر اندازه که باشد، نتیجه ای جز نابودی به همراه نخواهد داشت. امروزه خلاقیت و نو آوری نه به عنوان یک نیاز بلکه به عنوان شرط بقاء هر سازمان یا جامعه تلقی گردیده و بر آموزش و کسب مهارت های لازم در بکارگیری این استعداد ویژه بشری تاکید بسیاری شده است." کلیدی ترین مساله در جامعه ما و تمام جوامع در حال توسعه ،خلاقیت است .یعنی مساله ای که با آن درست برخورد نشده است .خلاقیت نه ژنتیکی است و نه مربوط به نژادی خاص، بلکه اکتسابی است. حتی در کشور های پیشرفته نیز اگر سیستم های خلاق آنها از کار بیافتد، از رقابت ها عقب            می افتند و نابود می شوند لذا تنها راه نجات کشورهای در حال توسعه خلاقیت است و راه دیگری ندارند."(خوشنویس 1387).

 

 

 

فرضیات پژوهش

 

فرضیه اصلی

 

بین خلاقیت و سبک یادگیری درس علوم رابطه وجود دارد.

 

فرضیات فرعی

 

بین عامل سيالي   با سبک تدریس درس علوم رابطه وجود دارد.

 

بین عامل بسط  با سبک تدریس درس علوم رابطه وجود دارد.

 

بین عامل ابتكار ی با سبک تدریس درس علوم رابطه وجود دارد.

 

بین عامل انعطاف پذيري  با سبک تدریس درس علوم  رابطه وجود دارد.

 

 

خرید        سوال از فروشنده

ارسال دیدگاه

wave
کد امنیتی رفرش
ESC را فشار دهید تا بسته شود