روش تحقیق بررسی رابطه ی بین خلاقیت و سبک یادگیری درس علوم قیمت: 30000 تومان ![]() مقدمه
خلاقیت میلی ذاتی است که در وجود انسان به ودیعه نهاده شده و انسان مظهر خلاقیت الهی است (مطهری، 1372) . تحولات پرشتاب جهانی در عرصه علم و صنعت، جوامع بشری را بر آن داشته تا با نگرشی جدید به دارایی های غیر عینی، در صدد افزایش توانایی هایی خود برای همگامی با این تغییرات باشد. در حقیقت سکون و بی حرکتی در دنیای متغیر امروز چه برای یک سازمان و چه برای یک کشور در هر اندازه که باشد، نتیجه ای جز نابودی به همراه نخواهد داشت. امروزه خلاقیت و نو آوری نه به عنوان یک نیاز بلکه به عنوان شرط بقاء هر سازمان یا جامعه تلقی گردیده و بر آموزش و کسب مهارت های لازم در بکارگیری این استعداد ویژه بشری تاکید بسیاری شده است." کلیدی ترین مساله در جامعه ما و تمام جوامع در حال توسعه ،خلاقیت است .یعنی مساله ای که با آن درست برخورد نشده است .خلاقیت نه ژنتیکی است و نه مربوط به نژادی خاص، بلکه اکتسابی است. حتی در کشور های پیشرفته نیز اگر سیستم های خلاق آنها از کار بیافتد، از رقابت ها عقب می افتند و نابود می شوند لذا تنها راه نجات کشورهای در حال توسعه خلاقیت است و راه دیگری ندارند."(خوشنویس 1387).
فرضیات پژوهش
فرضیه اصلی
بین خلاقیت و سبک یادگیری درس علوم رابطه وجود دارد.
فرضیات فرعی
بین عامل سيالي با سبک تدریس درس علوم رابطه وجود دارد.
بین عامل بسط با سبک تدریس درس علوم رابطه وجود دارد.
بین عامل ابتكار ی با سبک تدریس درس علوم رابطه وجود دارد.
بین عامل انعطاف پذيري با سبک تدریس درس علوم رابطه وجود دارد.
|
دانلود pdf روش تحقیق بررسی رابطه ی بین خلاقیت و سبک یادگیری درس علوم

#دانلود pdf روش تحقیق بررسی رابطه ی بین خلاقیت و سبک یادگیری درس علوم#pdf روش تحقیق بررسی رابطه ی بین خلاقیت و سبک یادگیری درس علوم#خرید فایل روش تحقیق بررسی رابطه ی بین خلاقیت و سبک یادگیری درس علوم#روش تحقیق#دانلود روش تحقیق#امار و روش تحقیق#پایان نامه روش تحقیق#بررسی#خلاقیت#سبک یادگیری#انواع سبک یادگیری#درس علوم#ذهن خلاق#http://fileme store.ir#فایل می
ارسال دیدگاه
